AI-agenda beheer
Waarom agenda beheer automatiseren?
Is jouw team veel tijd kwijt met het nabellen van afspraken en opvullen van gaten in de agenda, omdat klanten afspraken afzeggen of verplaatsen? Zonde!
Agenda beheer is namelijk volledig te automatiseren met AI. Een AI-medewerker kan in zijn eentje doen wat een heel team van receptionisten/telefonisten kan doen en sneller de agenda volkrijgen.
Dit verlaagt de werkdruk op jouw team, zorgt voor meer belletjes in minder tijd, en zorgt er daardoor voor dat jouw agenda automatisch gevuld wordt.

Onze AI-medewerkers zijn geen simpele chatbots, maar volwaardige medewerkers in jouw team, met uitgebreide kennis van jouw bedrijf, je diensten, agenda, voorraad en je werkwijze.
Zo kan jouw team alle tijd besteden aan andere belangrijke niet repetitieve taken die zij vervullen.
Jouw GOAT AI-medewerker pakket:
• GOAT AI-medewerker 3.0
• Je AI-medewerker ontwikkeld met ons mee, wij optimaliseren onze AI diensten constant en komen met (gratis) nieuwe updates om de medewerker nog beter te laten presteren. Gaan wij bijv. naar versie 4.0, gaat jouw agent gratis mee, of voegen wij een stem toe die nog beter klinkt kun je daar gratis naar upgraden.
• Strategie calls waarin we de resultaten evalueren en optimalisatie punten ontdekken.
• 7 dagen per week toegang tot jouw vaste supportmedewerker
• 10% Lifetime korting op al onze andere AI-medewerkers







