Naast het verzorgen van de marketing helpt Goat Marketing bij het opvolgen van jouw leads en het verzamelen van meer reviews met verscheidene automaties die jou tijd besparen en meer omzet opleveren.
Onze AI-medewerkers worden nooit ziek, lusten geen koffie en werken net zo hard door in het weekend. Ontdek hier hoe ze jou tijd en geld besparen!
Wij stellen veel ondernemers de volgende vraag: "Stel er komen zometeen iedere maand 150 kwalitatieve leads binnen, kan jij iedereen consistent snel blijven opvolgen?"
Voor veel ondernemers is het antwoord duidelijk, 'Nee'.
Wij hebben dit probleem opgelost door een AI-medewerker te creëeren die jouw leads binnen de door jou instelde tijden, leads binnen bijv. 1-10 minuten na binnenkomen opvolgt. Dit verhoogt de conversie volgens onderzoek met 291%.
Hij voert een kort gesprek over waar de klant naar opzoek is en planned een bel-, consult- of showroom afspraak in met de lead.
Klinkt dit te futuristisch? Snappen we! Wij waren in het begin ook sceptisch, maar nadat er 130+ uur aan training en testrondes in is gegaan zijn wij overtuigd van de toegevoegde waarde voor iedere onderneming.
Plan een vrijblijvend gesprek in, ons AI-team legt je graag uit hoe het in zijn werk gaat en hoe het jouw omzet kan verhogen terwijl het jou of je team tijd (en dus geld) bespaart.
Ondernemers verwachten vaak dat tevreden klanten uit zichzelf reviews achterlaten, maar uit onderzoek blijkt dat gemiddeld slechts 5–10% van de klanten dat doet. Bovendien tonen studies aan dat je dit percentage tot wel 77% kunt verhogen door actief om een review te vragen, bijvoorbeeld met een winactie.
Om dit probleem op te lossen hebben wij een chatbot ontwikkeld die:
1. Bijv. twee dagen na afloop van jouw dienst een vriendelijk bericht stuurt met de vraag hoe de klant de service heeft ervaren en een kort gesprek aangaat.
2. Bij duidelijke tevredenheid bij de klant een reviewlink meestuurt naar Google Reviews, Trustpilot of een ander platform. Je kunt hier een winactie aan koppelen om de respons nóg verder te verhogen.
3. Bij matige of ontevreden feedback de chat doorstuurt naar een medewerker, zodat klachten direct kunnen worden opgepakt en opgelost.
Zo verhoog je niet alleen het aantal reviews, maar zorg je ook voor hogere scores én een efficiënte aftersales. En dat met een medewerker die geen koffie nodig heeft, ziek kan worden of met vakantie gaat.
Lees hier ook waarom reviews steeds belangrijker worden en hoe jij mogelijk klanten misloopt.
Wil jij jouw leads met de allerhoogste snelheid telefonisch opvolgen? Mooi! Want dat werkt het allerbeste.
Wij hebben een koppeling gemaakt die ervoor zorgt dat jouw telefoon direct gebeld wordt als een lead binnenkomt. Als jij de telefoon opneemt, belt jouw telefoon direct de lead op. Zo heb jij een ultra snelle opvolging en zit jouw lead hoogstwaarschijnlijk nog op zijn/haar telefoon.
Dit is een simpele, effectieve en toegankelijke oplossing voor iedereen die zijn conversieratio wilt verhogen.
Wil jij het mooiste van beide werelden (een snelle en een 100% menselijke opvolging) en alle eerste telefoontjes uitbesteden? Dan hebben wij ook daar een goede oplossing voor.
Wij werken samen met een team dat voor jou de leads binnen 10 minuten telefonisch opvolgt en verspreid over de opvolgende dagen nog eens 4x belt mochten ze niet opnemen. Zij weten alle relevante informatie over jouw bedrijf en aanbod en plannen met de leads die voor jou interessant zijn een bel-, showroom- of bijvoorbeeld consult afspraak in.
Zo hoef jij alleen tijd en energie te besteden aan de leads die de hoogste kans hebben om klant te worden.